Vanliga frågor

Beställningar

Du kan beställa produkterna via vår hemsida https://strnordic.se/produkter/. Du kan också beställa genom att kontakta vår kundservice på numret 0708 595 599 (mån–fre 9–17) eller skicka e-post till kundservice@strnordic.se.

Om din webbläsare leder dig till tacksidan efter att du har lagt en beställning kan du vara säker på att din beställning har tagits emot. Du kommer också att få en orderbekräftelse via e-post till den e-postadress du använde när du gjorde din beställning. Om det ser ut som om du inte har fått en orderbekräftelse via e-post rekommenderar vi att du kontrollerar papperskorgen eller skräpposten.

Du får en separat bekräftelse per e-post för varje beställd produkt.

Normalt är leveranstiden ungefär två veckor. Om du inte har fått produkten inom två veckor, vänligen kontakta kundservicen på numret 0708 595 599 (mån–fre 9–17)  eller skicka e-post till kundservice@strnordic.se .

Du kan kontakta vår kundservice på numret 0708 595 599 (mån–fre 9–17) eller skicka e-post till kundservice@strnordic.se.

Vi skickar våra leveranser som brevpost (småpaket), och därför har försändelserna inget spårningsnummer. Men om du inte får din beställning inom två veckor, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Vi vill leverera produkterna hem till kunden så enkelt som möjligt.

Produkterna levereras med en faktura som du kan använda för att betala produkten.

Vänligen kontakta vår kundservice om du har frågor angående fakturan eller vill ändra fakturans förfallodag. E-post: kundservice@strnordic.se, telefon: 0708 595 599 (mån–fre 9–17)

Nej, det tillkommer inga extra fraktkostnader. Frakten ingår i produktens totala pris.

Om du av någon anledning inte önskar få fortsatta leveranser kan du när som helst säga upp din stående order genom att kontakta vår kundservice på numret 0708 595 599 (mån–fre 9–17) eller per e-post: kundservice@strnordic.se. Kom ihåg att avbryta dina kommande leveranser senast 10 dagar före nästa leveransdatum om du vill att uppsägningen ska gälla för nästa leverans. Du kan kontrollera datumet för nästa leverans på fakturan som kom med produkten. Observera att om du avbokar per e-post, så sker uppsägningen av din stående order först efter att vi behandlat ditt meddelande.

Du kan returnera oanvända, oöppnade och återförsäljningsbara produkter inom 14 dagar efter att du har mottagit din beställning. Du har rätt att ångra beställningen inom 14 dagar. Ångerfristen börjar när då du fått produkten. Alla returnerade produkter måste vara oanvända. Vid reklamationer, vänligen kontakta vår kundservice; de hanterar varje situation från fall till fall: e-post: kundservice@strnordic.se eller telefon: 0708 595 599 (mån–fre 9–17).

Ja, kunden ansvarar för returkostnaden. 

Om du redan har betalat fakturan, men bestämmer dig för att returnera produkten, får du ersättning genom att kontakta vår kundservice per e-post: kundservice@strnordic.se eller per telefon: 0708 595 599 (mån–fre 9–17). Var beredd att ange dina bankuppgifter, såsom bank, kontonummer och clearingnummer så att vi kan återbetala summan åt dig. 

Allmänt

Konsumentrecensioner har bekräftat kommit från kunder som köpt våra produkter. De har mottagits direkt från kunderna via vår kundtjänst (eller från kunder som svarat på kundnöjdhetsundersökningar/recensionsförfrågningar). Angående nya produkter kan vi be om ärlig feedback från personer som testar produkterna. Testarna är inte skyldiga att ge positiv feedback i utbyte mot att testa produkten.

Konsumentrecensioner begärs via e-post från kunder som har beställt produkten. Vi kan därför vara säkra på att personen i fråga har köpt produkten. Dessutom kan vi få generell produktfeedback via e-post till vår kundtjänst och i det fallet kontrollerar vi att personen i fråga är en verklig kund.